A stella mundiale di Exelead si unisce à T&T Scientific per aiutà a cumpagnia à diventà u capu di nanoparticule farmaceutiche.

April 26th, 2021

Stella di Exelead, cunnisciuta in u mondu sanu, Alex Aust si unisce à T&T Scientific per aiutà a Cumpagnia à diventà u Capu di Formulazioni è Produzione di Nanoparticelle Lipidi Farmaceutiche.

Riassuntu: A stella mundiale di Exelead diventa a faccia di T&T Scientific per aiutà à trasfurmà a cumpagnia per esse u capu di formulazioni, sviluppu è fabricazione di nanoparticule lipidiche farmaceutiche.

Ci hè una bona parte di celebrazione in T & T Scientific Corporation, a cumpagnia di scienze di vita basata in Knoxville fundata in 2015 da dui studenti di l'Università di Tennessee.

Nima Tamaddoni, ovviamente entusiasta, unu di i Co-Fundatori è u so Chief Executive Officer, ci hà dettu in una recente intervista chì a cumpagnia hè nantu à u puntu di firmà un accordu per 22.8 milioni di dollari in capitale d'investimentu chì alimentarà ciò chì aspetta esse assai. crescita rapida per una sucietà chì hè stata metudicu finu à avà in a so evoluzione.

È, per aiutà à guidà a crescita di i rivenuti previsti, T & T Scientific hà assuciatu Alex Aust, un anticu capu di u sviluppu di l'affari per Exelead, cum'è Direttore di Sviluppu di l'Affari di T & T Scientific. "Hè un miraculu chì pudemu piglià ellu", disse Tamaddoni. "A so sperienza cumpierà tante lacune".

Exelead, cù sede in Indianapolis, hè un competitore maiò di T & T Scientific, chì sviluppa è produce injectables di liposomi è nanoparticuli di lipidi (LNP). L'esperienza di Aust cù LNP, descritta cum'è u sistema di consegna di geni non virali più avanzatu clinicamente, serà inestimabile per T & T Scientific è i so piani à longu andà.

"Vulemu esse l'"Amazon" di l'industria di a scienza di a vita (è) un capu in u spaziu di serviziu CDMO (urganizazione di sviluppu di cuntratti è di fabricazione), cù a nostra propria formulazione sviluppata in casa è tecnulugia è prudutti di fabricazione più avanzati ".
- Nima Tamaddoni, Ph.D.

Alex Aust hè assai entusiasmu di l'uppurtunità di unisce à a cumpagnia è trasferì a so famiglia in Knoxville

"Vulemu esse l'Amazonia di l'industria di a scienza di a vita (è) un capu in u spaziu di serviziu CDMO (urganizazione di sviluppu di cuntratti è di fabricazione), cù a nostra propria formulazione sviluppata in casa è tecnulugia è prudutti di fabricazione," Tamaddoni dice. L'obiettivu chì sparte cù u Co-Fundatore Graham Taylor implica a crescita di a cumpagnia rapidamente à $ 100 à $ 200 milioni à l'annu prima di un'offerta publica iniziale prevista (IPO) in cinque anni.

"A nostra esecuzione finu à avà ùn hè mai stata di guadagnà soldi, ma piuttostu di posizionamentu di T & T Scientific per un successu à longu andà", disse Tamaddoni. "Avemu un portfolio di tecnulugia è servizii assai forti è largu. Avemu andatu largu per truvà u locu megliu per noi ".

Avemu primu spotlighted T & T Scientific in questu 2016 teknovation.biz articulu quandu u start-up avia appena liberatu u so primu pruduttu - u NanoSizerTM Mini - è avemu cuntinuatu à seguità è rapportu nantu à u so prugressu cumpresa a vittoria di a "Pitch Competition" durante u "Startup Day" di Knoxville più tardi quellu annu, aghjustendu novi prudutti è rappurtate più di 150 utilizatori finali in più di 40 paesi (primu di 2018) , catturà u "Traction Award" durante l'edizione 2018 di "Startup Day" in Knoxville, è dui sviluppi back-to-back quandu T & T Scientific hà annunziatu a compra è a traslocazione à una struttura di dui piani di 15,000 XNUMX piedi quadrati, prima. parte di Regal Entertainment, è hà riportatu un aumentu di 10x in a vendita in 2019.

Da quellu primu pruduttu, T & T Scientific hà seguitu cù una cartera sempre più avanzata - u NanoSizer.TM STERILE (2016), NanoSizerTM AUTO è NanoSizerTM AUTO 10 (2017), è NanoSizerTM AUTO PLUS (2018). In u 2019, T & T Scientific hà sviluppatu in a formulazione di u cuntrattu è a scuperta cù u so primu prughjettu di sviluppu farmaceuticu.

L'annu passatu, a cumpagnia hà assicuratu a registrazione US Food and Drug Administration per Good Manufacturing Practices (GMP) in u spaziu farmaceuticu; hà liberatu u NanoSizerTM dispusitivu FLOW; è hà annunziatu ProFECTTM, un novu candidatu di tecnulugia di formulazione di nanoparticelle di lipidi licenziali protetti da brevetti senza litigazione per i vaccini farmaceutici è i terapèuti.         

Avà, Tamaddoni dice chì a basa di l'evoluzione di a tecnulugia servirà T & T Scientific cum'è cresce cù u scopu finale di avè a so propria marca di prudutti farmaceutici, è l'assunzione di Aust hè una parte critica di a strategia.

Nativu di Lexington, KY, Aust ci hà dettu ch'ellu era assai entusiasmu di l'uppurtunità di unisce à a cumpagnia è trasferì a so famiglia in Knoxville. A più impurtante, vede paralleli trà u so travagliu in a crescita di Exelead dopu ch'ellu hè statu spuntatu è rebranded in 2017 è l'aspirazioni chì Tamaddoni è Taylor anu per T & T Scientific.

"Sò sia personalmente sia prufessiunale entusiasmu di a mossa", disse Aust. "Hè (Knoxville) offre u tipu di stile di vita chì vogliu per a mo moglia è u figliolu di dui anni. Mi sentu un cunfortu immediatu quandu avemu visitatu Knoxville. Ci hè tantu da fà quì ".

Da una perspettiva prufessiunale, hà spiegatu chì "T & T vole esse u megliu in u mondu è cresce in modu splusivi. . . chì hè cusì allineatu cù i mo scopi. Ùn aghju micca cercatu questu (uppurtunità), ma sò tantu entusiasmu. Iddi (T & T Scientific) sò pronti per una crescita splussiva ".

Tamaddoni hà dettu ch'ellu era assai familiarizatu cù a storia di Aust è hà cuminciatu à corteggiallu dopu avè lasciatu Exelead. Il lui offrit un des trois rôles - un concert de conseil, un à temps partiel et un autre à temps plein. Aust hà sceltu l'ultime è principia u 3 di maghju cù a so famiglia chì si trasferisce un pocu dopu.

Ovviamente, Knoxville ùn hè micca cunnisciutu cum'è un centru di scienza di a vita, ma Tamaddoni è Aust crede chì pò cambià cum'è T & T Scientific eseguisce nantu à a so strategia di crescita chì include assunzioni supplementari è espansione di u spaziu.

"Avemu sempre avutu sta visione di cultivà quì invece di Boston o San Francisco", dice Tamaddoni. Chì pò esse solu una bona nutizia per a regione cum'è cresce a basa di cumpagnie tecnologiche.

scrittu da santu Tom Ballard

E-mail: Send Email
Urganizazione: PYA
Indirizzu: 7140 Regal Lane, Knoxville, TN 37918 USA
Phone: (865) 673-0844
situ: https://ttscientific.com/

Lascia un cumentu

Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati