Pfizer BioNTech Covid-19 Componenti di Nanoparticelle Lipidi è Amministrazione di Vaccine
In u 2020-2021, e nanoparticelle di lipidi (LNP) anu enfatizatu cum'è l'avanguardia di a scienza è a tecnulugia quandu i vaccini Pfizer / BioNTech è Moderna anu utilizatu queste formulazioni per furnisce RNA messageru (mRNA) è prutege e molécule di mRNA da a degradazione. LNP-mRNA altamente incapsulatu hà purtatu à l'efficacità cù a consegna intracellulare è a fuga endosomale in u mRNA-LNP modificatu da nucleosidi. In particulare, a nanoparticella di lipidi in i vaccini Pfizer - BioNTech includenu i seguenti cumpunenti di formulazione:
- Cloridu di potasiu
- Fosfatu di potassiu monobasicu
- Sodiu cloruru
- Fosfatu di sodium dibasic dihydrate
- Succhiosa
- Lipido 1: ((4-idrossibutil)azanediil)bis(esano-6,1-diil)bis(2-esildecanoato),
- Lipid 2: 2-[(polietilenglicol)-2000]-N,N-ditetradecylacetamide, 1,2-distearoyl-snglycero-3-phosphocholine, è colesterol)
U vaccinu Pfizer-BioNTech COVID-19 hè almacenatu in una cundizione di congelazione per prutege a stabilità di mRNA, è hè furnitu cum'è congelatu [entre -80 ° C à -60 ° C (- 112 ° F à -76 ° F)] in fiale di cinque dosi. À u puntu di l'amministrazione, a vacuna serà scongelata è diluita in 1.8mL di sterile 0.9% Sodium Chloride Injection. Dopu questu, u vial cuntene cinque dosi chì puderanu esse amministrati à i candidati. I vaccini anu da esse utilizatu in 6 ore di diluzione è deve esse guardatu à 2-25 ° C o (35 ° F à 77 ° F).
Da vede:
Vaccines, FDA, Riunione di u Cumitatu Consultivu di i Prodotti Biologichi Relatati u 10 di dicembre di u 2020. Documentu di Briefing FDA. Pfizer-BioNTech Vaccine COVID-19.