Nanoparticelle di lipidi di RNA

Cume u campu farmaceuticu emerge ogni ghjornu è per pruduce vaccini, ci sò certi modi per i sviluppatori di vaccini chì sò seguiti cum'è quellu chì usa u virus stessu è riduce a so virulenza rendendulu innocu è l'inserisce in u corpu chì inizierà l'immunità di u corpu. sistema di risposta è sviluppà a difesa contr'à quellu virus chì hè un prucessu assai lentu è piglià un budgetu enormu in ricerca è sviluppu è questu hè cunnisciutu com'è "Vaccina di virus attenuata (debilitatu)". A seconda hè di creà vaccini utilizendu una particella o un frammentu di virus cum'è e proteine ​​​​spike è utilizendu a tecnulugia di recombinazione di DNA inserisce quellu genu in un vettore o un corpu per ottene a difesa immune chì hè cunnisciuta cum'è "Vaccine Subunit" chì hè ancu assai lenta. prucessu per sviluppà vaccini, per esempiu, i scientisti vulianu creà un vaccinu per u Novel Corona Virus COVID-19. U modu più veloce per creà una vacuna hè di piglià frammenti di RNA da u virus è di creà copie di RNA virali è inserisce direttamente in u corpu, ma ci hè un prublema in questu prucessu cum'è RNA ùn manca a capacità di attraversà a membrana cellulare è ci sò ribonucleasi chì sò normalment. truvate in u corpu è cleave l'RNA cusì venenu i nanoparticuli di lipidi.

Nanoparticles lipidi sò particeddi minuti chì anu una dimensione di circa 30-200 nanometri. Sti bolle minuscule sò custituiti da acqua è lipidi, acqua interna è bicapa lipidica esterna. U benefiziu di l'usu di nanoparticuli di lipidi hè di trasportà RNA virali è prutegge da e ribonucleasi è permettenu u so passaghju per a membrana cellulare. Puderanu esse inseriti via una siringa in u corpu per via intramusculare o subdermica è poi pigliati da e cellule chì presentanu l'antigenu cum'è e cellule dendritiche o cellule B per endocitosi. A membrana endosomale è a doppia strata lipidica si uniscenu è aiutanu à a liberazione di u pacchettu di RNA. Allora l'RNA virali producenu a proteina virali utilizendu ribosomi è scindete da i proteasomi è queste particelle di prutezione sò processate in u reticulum endoplasmaticu per fà "MHC" chì si prisenta à e cellule CD4T Killer per sviluppà l'immunità di u corpu.

Queste nanoparticelle di lipidi ponu esse decorate chì altre sustanziali cum'è ligandi per mira à e cellule specifiche in u corpu è rinfurzà u prucessu di immunità chì ùn era micca pussibule senza i nanoparticuli lipidi per a mancanza di sistema di trasportu per RNAs. L'usu di nanoparticuli di lipidi aumenta a velocità di a produzzione di vaccini per via di a so capacità di trasportu RNA à e cellule.

Lascia un cumentu

Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati