T&T Scientific Add hè un Novu Capu di Operazione per l'Efficienza, l'Efficacia è a Qualità Migliurate di a So Esecuzione di Partenariati, a Fabbricazione GMP, è ancu Novi Nuvelle Tecnologie di Formulazione è Manufacturing.

Semu entusiasti di presentà u novu capu di l'operazione di T&T Scientific, u duttore Venkata M. Yenugonda, parte di unu di i primi gruppi di ricerca in u mondu chì travaglianu in Terapie Genetiche cù una consegna mirata durante u so Ph.D. è post-doctorale in scienza farmaceutica. U duttore Yenugonda hè un capu di scuperta di droga LNP è cunsegna cù una larga sperienza in i settori di scienza, tecnulugia, cummerciale è gestione. U duttore Yenugonda hà mostratu u so forte ghjudiziu è e so cumpetenze di decisione in u cuntestu di e decisioni critiche go / no-go in i prugrammi di R&D durante a so carriera cum'è Scientist è Prufessore à l'Istitutu di Cancer di San Ghjuvanni. L'applicazione altamente motivata è guidata da ipotesi di tecnulugia di piattaforma LNP di punta è automatizazione per furnisce soluzioni innovative à prublemi scientifichi cumplessi in parechje fasi di prughjetti di droghe, cumprese a scuperta di piombo, l'ottimisazione di u piombu è i studii di attivazione IND. Hè ancu espertu è espertu in attività di sviluppu cummerciale, cumprese cullaburazioni accademiche / farmaceutiche / CRO è valutazione di opportunità in-licensing è partenariatu. Aghju una cunniscenza di travagliu approfondita è una certificazione in u prucessu di sviluppu di droghe, cumprese a farmacologia non clinica, CMC, sustanza di droga (API), è ancu i prudutti di droga, è i quadri di l'applicazione IND. Listed in 3 Issued US patents, 2 PCT, 1 provisional patent, è 30 manuscritti accettati.

REALIZZAZIONI SELEZIONATE

Cuntributi à a Scienza

  • Cunduce a ricerca di altu impattu in i prugrammi di ricerca di consegna di LNP, cumprese a scuperta di lipidi (chimica, SAR, pruduzzione in larga scala à i standard GMP (riproducibilità, etc.), ottimisazione DOE di formulazioni di lipidi è analisi di cuntrollu di qualità per a carattarizazione (taglia è PDI, carica è morfologia), valutazione preclinica (studii specializati in Farmacologia è tossicologia, studii di stabilità), è paràmetri STED per ottimisà a farmacodinamica di carichi utili (assorbimentu cellulare, trafficu subcellulare è distribuzione), studii di attivazione IND (tossicologia GLP è CMC). Ph.DD in Lipid Chimica Medicinale cù eccellenti cuntributi scientifichi versu u novu LNP scuperta è ottimisazione di a formulazione, u sviluppu di processi, è a consegna di una varietà di carichi utili (DNA plasmidicu, siRNA è molecule petite) cù una storia di publicazioni di peer review (PMID: 30936695, 30223393, 20050668). , 19157538, 18347143, 15509171, 15267233, 11708919), Brevetti è Presentazioni.
  • Destinatariu di numerosi premii in cuntribuzione à a scuperta di droghe di picculi molecule è a ricerca di consegna di droghe LNP, cumpresu u premiu di a Best Research durante a furmazione di duttore, a presentazione di poster ACS SciMix, a presentazione di poster invitati SNO / EANO, è u premiu di viaghju di a cunferenza di ricerca Gordon, è u Fellow of l'accademia naziunale di
  • Squadra guidata per sviluppà un lipidi cationici di prima classe senza glicerolu cù una efficacità di consegna di geni mejorata in paragunà à i dispunibuli cummerciale.
  • Prughjettu di cullaburazione di l'industria cumpletu destinatu à sviluppà un lipoplex cationicu basatu à l'acidu shikimic per a vaccinazione di DNA basata in cellule dendritiche. Sò u co-inventore di una cumuna US cuncede a patente
  • A prima volta hà dimustratu chì lipowas cationiche glicosilate singuli eranu abbastanza per furnisce carichi utili (Geni) à u fegato CompFDA appruvatu cumplessu multivalente glicosilatu (tri-GalNAC) cunsegna mirata di fegato.
  • Sviluppà immunoliposomi siRNA anti-HER2 per u cancro di mama HER2 espresso miratu
  • Sò espertu in i standard GLP è GMP versu a preparazione à larga scala di formulazioni nanocomplessi clinicamente attivi basati su lipidi (SGT-53, NCT02340156) in cullaburazione cù SynerGene Therapeutics, Inc.
  • Esperienza in u cumpunente CMC per u pacchettu IND cù una formulazione di nanoemulsione basata in oliu iniettabile (SFCR001).
  • Un forte background di ricerca in biologia è traduzzione cù a chimica medicinale lipidica cross-funzionale è l'esperienza farmacologica mi permettenu di cuncepisce un screening di sviluppu di prudutti di droghe di liposomi innovativu centratu in u paziente è guidatu da a scienza.

Cuntributi à a gestione è a dirigenza

  • Custruì in modu indipendente u prugramma di ricerca di scuperta di droghe è nanomedicina à l'Istitutu di Cancer di San Ghjuvanni cù una sintesi è una caratterizzazione LNP di punta à a scienza.
  • Traccia di successu di coaching, mentoring, è sviluppu di individui è squadre per custruisce a capacità organizzativa à longu andà. Formatu cù successu più di una decina di studienti à diversi livelli, da stagisti universitari, studenti graduati, tecnichi è postdocs.
  • Eccellente pensamentu criticu è perspicacia scientifica, cù una capacità dimostrata per analizà, interpretà è cumunicà (oralmente è in scrittura) dati cumplessi è u so impattu nantu à u prugramma è a strategia regulatoria.
  • Investigatore Principale nantu à parechje pruposte di cuncessione CNS / Oncology drug delivery (LNP), chì varieghja da l'iniziu à l'ottimisazione di u piombu è raccolte vicinu à fondi di 2 milioni di dollari.
  • Capu di prughjettu per i prughjetti di consegna di droghe LNP in SJCI chì furnisce droghe qudrugsy cum'è droghe liposomiali IND è prudutti d'acidu nucleicu in e duie aree terapeutiche, cumprese l'oncologia è
    • A squadra guidata è hà scupertu direttamente a nanoformulazione liposomiali di l'inhibitori ALK di prima generazione.
    • A squadra guidata è hà scupertu direttamente formulazioni di droghe liposomiali / siRNA per u fegatu, a prostata è
    • A squadra guidata è hà scupertu direttamente a formulazione di droga nano liposomiali per u cervellu
  • Amplia sperienza in interfaccia, furnisce una guida scientifica è gestisce i partenarii CRO domestici è internaziunali di i Stati Uniti per a chimica è a farmacologia
  • Supervisatu e valutazioni di farmacologia non clinica, cumprese ADME, DMPK, PD specifichi di Biologia, PK / PD, è prugrammi di R&D di Biodistribuzione in parechje fasi di prughjetti di droghe, cumprese a scuperta di piombo, l'ottimisazione di piombo è l'abilitazione IND.
  • Destinatariu di u premiu di u pacchettu di startup da a fundazione di a Salute di San Ghjuvanni per custruisce u prugramma di scuperta di droghe è di ricerca in nanomedicina à 

certificazioni

  • Prufessiunale Certificatu di Sviluppu Biofarmaceuticu (BDCP) è Prufessiunale Certificatu di Sviluppu Farmaceuticu (PDCP) da u Centru per l'Innovazione Professionale è l'Educazione Inc (CfPIE), Malvern, PA, a creazione di successu cù successu di i corsi sottu.
    • Panoramica cumpleta di a conformità di a regulazione FDA per i prudutti di droga è biotecnologia
    • ADME, PK / TK, è Metabolismu di Drug in Drug Discovery and Development
    • U Processu di Sviluppu di e Drogu da u Cuncettu à u Mercatu
    • Preparazione di a Sezione CMC per NDA / IND / CTD
  • Certificazione per i Principi di Farmacologia Clinica da NIH Office of Clinical Research
  • Certificazione per Introduzione à i Principi è a Pratica di a Ricerca Clinica da NIH Office of Clinical Research
  • Certificazione per CRISPR: Applicazioni di editazione di geni da HARVARD
  • Formazione di Certificazione PMP da Simplilearn

Ricerche di consegna LNP d'impattu altu:

Più di 14+ anni in l'accademia cù una altra sperienza di cullaburazione di l'industria chì sustene i prughjetti multidisciplinari di scuperta è consegna di droghe LNP, cù una storia di consegna di i migliori prudutti di droga di liposomi. Vasta esperienza in a scoperta di novi lipidi cationici è ionizabili per a consegna di l'acidu nucleicu. Sò espertu in l'aspetti di ottimisazione di a formulazione, trasfezzione è dosing re è sperimentatu in rigurosu prucessu di QC è a carattarizazione ADME / PK di i prudutti finali di liposomi, cumpresi sustanza di droga (payload), lipidi, cumpunenti non lipidi di i liposomi (Colesterolo, PEG), Ingredienti inattivi di nanoliposomi (per esempiu, i cumpunenti di buffer sò sperimentati in l'applicazione di parametri STED (Spreading through and reaching cells appropriate in the target tissue, transduction efficient) paràmetri per ottimisà a farmacodinamica di carichi.

Ricerca in Farmacologia Nonclinica di Altu Impattu: Comprensione cumpleta è capacità di l'interazione trà a farmacologia non clinica (ADME, DMPK, PK / PD, risichi DDI) è e metodologie di tossicologia per sustene i prugrammi di sviluppu di droghe basati in lipidi in prima è in fasi tardive. Vasta sperienza chì furnisce una guida scientifica o, è gestisce è gestisce i partenarii CRO domestici è internaziunali di i Stati Uniti per studii di farmacologia è sicurezza non GLP è GLP. Competente in cuncepimentu è eseguisce metudi di biodistribuzione è di analisi bioanalitica per studi di PD specifichi di biologia è di occupazione di destinazione.

Ricerca di Sviluppu di Drug Clinique d'Altu Impattu: Cum'è Center for Professional Innovation & Education (CfPIE) Pharmaceutical and biopharmaceutical Certified Professional, aghju familiarizatu cù i regolamenti, e migliori pratiche è e linee di regulazione in generale (ICH, FDA, EMA) è cunniscenze esperte di quelli chì sò ligati à u sviluppu di prudutti farmaceutici non clinichi. Inoltre, aghju finitu un cursu di certificazione per i Principi di Farmacologia Clinica da l'Uffiziu NIH di Ricerca Clinica. Cum'è un membru di u Cunsigliu di Cunsigliu Translazionale è Clinicu di l'Istitutu di Cancer di San Ghjuvanni, aghju rivedutu i protokolli clinichi iniziati da l'investigatore è IRB in relazione à u documentu di a Brochure di l'investigatore, chì implica a pianificazione strategica, è hà iniziatu l'azzioni currettive in quantu necessariu.

ESPERIENTE PROFESSIONALE

Saint John's Cancer Institute, Santa Monica, CA 2016-2022

A ricerchi Istituto dedicatu à l capiscitura, diagnosi, e innovativo Stu travagliu of cancer.

Direttore, Programma di Ricerca di Terapeutica Sperimentale Traslazionale (TET), 2018-Present Professore Associatu, 2016-Present

Realizzazioni notevoli di a squadra: 3 Brevetti | 10 Publicazioni (Correspondenti è Co-autore) | Vicinu à i fondi di 2 milioni di dollari raccolti | Posters è Conversazioni Invitati # 10| Poster Awards (2) è Cover Art (1) | Industria strategica è Cullaburazioni accademiche # 7

 

  • Aghju custruitu u prugramma di ricerca TET (ex Drug Discovery and Nanomedicine) in SJCI è u scopu di collaborà cù i clinichi interni è esterni, i scientisti di ath in prughjetti di scuperta è di consegna di droghe sfida per maximizà l'effettu terapeuticu è minimizzà l'effetti avversi di l'agenti terapeutichi per rari o duri. - à trattà
  • Aghju custruitu una forte squadra di cullaburazione in diverse discipline scientifiche (chimica medicinale, nanofarmaceutica, biologia è farmacologia) per ghjunghje i scopi di u prugettu à tempu. Gestisce è mentore in modu efficace> 15 scientisti, cumpresi rapporti diretti, è a cullaburazione accademica è CRO impegnata in a scuperta è u sviluppu
  • Cullaburazioni strategiche stabilite anu guidatu prugrammi di scuperta di droghe FTE è FFS innovativi cù i capi di CROCRO, inclusi: Syngene International, Anthem Biosciencend Eurofins Advinus è DDNSlabs (per i servizii di chimica organica sintetica) E,namine Bienta (per i servizii ADME è PK) Reaction Biology, TD2, laboratori Altogen , Crownbio (per i servizii di biologia di scuperta).
  • Collaborate attivamente cù diversi laboratori accademici in UCI è UAE (Dr David Mobley è Jerome Baudry, Computational Drug Discovery), James Graham Brown Cancer Center (Dr Yoannis Imbert-Fernadez, Breast Cancer), UT Health San Antonio (Dr. Sandeep Burma, Glioblastoma), Northwestern Lurie Children's Hospital (Dr. Rintaro Hashizume, Pediatric high-grade glioma), Georgetown University Medical Center (Dr. Chris Albanese, Prostate and Medulloblastoma) è The Picower Institute (Dr. Li-Huei Tsai, Alzheimer's Disease) à implementà a biologia di scuperta di droghe
  • Membru di u Cunsigliu Consultivu Traslazionale è Clinicu di SJCI è furnisce direzzione di ricerca, rivisione u protocolu IRB, chì implica un pianu strategicu, pianificà è inizianu azioni currettive cum'è
  • Pianificate, eseguite è interpretate prughjetti di scuperta di droghe di traduzzione per un successu per guidà a campagna di ottimisazione

.Pruteghjenu i diritti di patenti IP per l'idee di scuperta di droga innovativa è a rivista di diligenza dovuta di l'opportunità di licenza.

  • Assicurà u rispettu di e prucedure operative standard (SOP) è operazioni di prughjettu
  • Aumentà u finanziamentu sottumettendu richieste di cuncessione à cumpagnie private, senza prufittu è u guvernu

Georgetown Lombardi Comprehensive Cancer Center, Washington, DC 2005-2016

Unu di i 40 centri di cancro cumpleti in i Stati Uniti è parte di u prestigiosu Georgetown University Medical Center.

Assistant Assistant Professor, Dipartimentu di Oncologia, 2016-Present

  • Ricerca multidisciplinare avanzata di cancro, cumprese cure per i cancri di u sistema nervoso centrale (CNS) è e malatie neurodegenerative, cuncependu terapie innovative di molecule chjuche.
  • Instruct studianti iscrittu in cancru e neuroscience droga scuperta è sviluppu D. prugrammi.

Instructore di Ricerca (Facoltà Junior), Centru per a Scoperta di Drug, 2011-2016

  • Mentoring prublemi di chimica sintetica senza risolve per i studienti graduate è maestri in diversi prughjetti di chimica medicinale.

Rializazioni di documentit: Mentored KUSCO (Couperazione Korea-US Science) maestri studienti in diversi prughjetti di scuperta di droghe è uni pochi di studienti furmati chì stavanu avà perseguendu a so carriera in l'industria farmaceutica / biotecnologica è Ph.D. prugrammi in Corea lu, è hà guidatu dui studienti graduate

  • Impegnatu in i prughjetti di cullaburazione di scuperta di droghe di GUMC via a pianificazione è a coordinazione di i scopi è e priorità di u prugettu, furnisce una direzzione strategica, è cuncependu esperimenti chjave per guidà i prughjetti in avanti. A realizazione di documenti: Aghju participatu à dui novi prughjetti SAR di chimica medicinali per guidà l'identificazione di inibitori di molecule chjuche per e proteine ​​​​di riparazione di DNA cum'è MPG è TDP2 (Collaboratori: Dr Rabindra Roy, Dr Sanjay Adhikhari), U travagliu versu u sviluppu di novi composti chì distrain selectivamente i receptori nicotinici di acetilcolina nicotinici (Collaboratori: Kenneth Kellar è Dr. Milton Brown), scala grammatica per a sintesi di scala grammatica di composti di piombo selezziunati sviluppati da mè (VMY-1-10.3, VMY-2-95 ... etc. .) per u sviluppu preclinicu (Cullaburatori: Dr. Ed Levin, Dr. Chris Albanese).
  • Hanu elaboratu documenti è abstracts per riviste peer-reviewed, applicazioni di cuncessione è brevetti

A realizazione di documenti: Aghju sottumessu parechje applicazioni di cuncessione PI è Co-PI (> 20) nantu à l'ottimisazione di u piombu è i studii SAR di chimica medicinale. Alcuni di elli anu punteggi decenti da a sezione di studiu NIH.

  • Cunsegnatu una droga sperimentale di cancro VMY-1-103, destinata à un novu dipendente da ciclina (CDK)
  • Avemu sviluppatu un desensibilizante di u receptore di acetilcolina nicotinica neuronale (nAChRs) per trattà a nicotina è l'alcool.
  • Ottenutu a certificazione da l'Istituti Naziunali di Salute (NIH) in droga preclinica è clinica

Fellow di ricerca post-doctorale, prugramma di scuperta di droghe, 2007-2011

Cunsiglieru: Milton L. Brown, MD, PhD

  • Cumpitatu una ricerca estensiva in u disignu di droghe computazionali, sintesi organica in più tappe, è mediu
  • Avemu sviluppatu novi molecule terapeutiche per u cancer è a scuperta di droghe in relazione à u CNS
  • Hà stabilizatu a upregulation di u receptore neurotroficu p75 creendu una molecula di piombo potente via basata in ligandi.
  • Composti sintetizzati per varii target di cancro è proteine ​​​​CNS è recettori, cumprese Cadherin-11, chinasi dipendente da ciclina (CDK), è recettori di acetilcolina nicotinici di iston deacetylase (HDAC).
  • Aghju scupertu a terapia preclinica per u trattamentu di medulloblastoma, cancers di senu triple negativu è CNS.

Ricercatore Post-Doctorale, Nanotecnologia di u Canceru, Dipartimentu di Oncologia, 2005-2007

Cunsiglieru: Luciana H. Chang, PhD

  • L'efficacità di a droga hè migliorata è a tossicità ridotta ottimizendu i metudi di consegna per u cancer
  • Liposomi preparati, eseguiti test di cancro in vitro, è sviluppatu cancru in vivo

Ricerca di Dutturatu, 2000-2005

Istitutu Indianu di Tecnulugia Chimica (IICT), Hyderabad, India.

Cunsiglieru: Arabinda Chaudhuri, Ph.D., FASc, FRSC

U titulu di a tesi hè "Design, sintesi è in vitro efficacità di consegna di geni di novi glicofectine, citofectine glicomimiche è anfifili cationici semplici.

A prima volta chì anu cuncepitu è ​​sintetizatu lipidi cationici non basati in glicerina (glicolipidi) è anu dimustratu a so alta efficienza di trasfezzione cumparatu cù u cummerciale.

Lascia un cumentu

Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati