Novi vaccini di nanoparticelle di lipidi di RNA auto-amplificanti

L'aumentu di u SARS-CoV-2 in una pandemia glubale in pochi mesi da l'iniziu motiva à sviluppà una vacuna rapidamenti scalabile.

In un articulu publicatu in a cumunicazione di natura quist'annu, u Dipartimentu di Malattie Infettive, u gruppu di l'Imperial College London (Paul F. McKay et al.), Dimostra a formulazione di vaccini utilizendu un RNA auto-amplificatore chì codifica a proteina spike SARS-CoV-2 incapsulata in un articulu. una nanoparticella lipidica (LNP).

Vaccini auto-amplificanti di nanoparticelle di RNA lipidi

In una serie di esperimenti, anu osservatu a generazione troppu alta di titri di anticorpi SARS-CoV-2 dipendente da a dose in campioni di topi, è ancu una neutralizazione sustanziale sia di un virus salvaticu sia di pseudo-virus.

Cù parechji tippi di caratterizazioni, anu dimustratu chì a neutralizazione hè comparativa à u numeru di IgG è di grandezza più grande di i pazienti recuperati COVID-19.

Per d 'altra banda, l'immunizazioni di saRNA-LNP stimulanu una reazione biased Th1 in campioni di topi, è in u risultatu, ùn ci era micca osservatu un miglioramentu dipendente da l'anticorpu (ADE).

Infine, a squadra hà seguitu risposti cellulari elevati, cum'è carattarizatu da IFN-γ pruduzzione, dopu a ristimulazione cù peptidi SARS-CoV-2. I dati di u documentu è stu travagliu impressiunanti dà una visione di u sviluppu di a vaccina è a validazione di l'immunogenicità per attivà a traduzzione rapida di a ricerca di vaccini à a clinica.

T&T Scientific in a lotta contru COVID-19: Cuntrattu di Ricerca, Sviluppu, è Supportu di l'Organizazione di Produzione (CRO, CDMO) per Nanoparticuli Lipidi (LNP) Terapeutiche è Vaccini.
 
A nostra squadra di T&T Scientific hè dedicata à aiutà i circadori è i scientisti in u mondu cun u sviluppu è a fabricazione GMP di vaccini è terapie di nanoparticelle lipidiche (LNP) per aiutà in a battaglia contru Coronavirus.

Da vede:

  1. McKay, PF, Hu, K., Blakney, AK, Samnuan, K., Brown, JC, Penn, R., Zhou, J., Bouton, CR, Rogers, P., Polar, K. è Lin, PJ, 2020. U candidatu di vaccinu di nanoparticule di lipidi RNA SARS-CoV-2 auto-amplificatore induce altu tittuli d'anticorpi neutralizzanti in i topi. Natura cumunicazioni, 11 (1), pp.1-7.

Lascia un cumentu

Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati