Migliora a consegna intracellulare di RNA Messenger (mRNA)

I Corsi ChjaveLNP (nanoparticelle lipidiche) e eLNP (fitosteroli alchilici C-24 incorporati LNP)

A sequestrazione endosomale di nanoparticelle basate in lipidi (LNP) resta cum'è un ostaculu sfida à i sistemi di consegna di droghe.

In un travagliu significativu fattu da Siddharth Patel et al. Hè dimustratu chì per mantene a trasfezzione efficiente, l'incorporazione di C-24 alchil fitosteroli in LNPs (eLNPs) aumenta a trasfezione di geni. Anu ancu dimustratu a lunghezza di a coda alchilica. A flessibilità di l'anellu di sterol è a polarità per i gruppi -OH ponu ancu migliurà a trasfezzione di e cellule di nanoparticuli lipidi. 1

In un'altra parte di u studiu, u gruppu hà realizatu Microscopia Elettronica di Trasmissione Criogenica (cryo-TEM) per studià a morfologia di e particelle. Cryo-TEM hà dimustratu un prufilu poliedricu per eLNPs paragunatu à nanoparticule di lipidi sferichi, mentre chì a scattering di raghji X mostra una piccula variazione in a struttura core di e formulazioni. L'eLNP anu presentatu una captazione è una ritenzione cellulare migliorate, chì guidanu à una scaricazione stabile da l'endosomi cù u tempu. 1

Migliora a consegna intracellulare di RNA Messenger (mRNA)

In questu travagliu, a particella 3D seguita hà dimustratu una diffusività intracellulare mejorata di eLNPs comparativamente à LNPs. Questi risultati cunsiglianu chì u trafficu eLNP à i percorsi utili per a fuga in paragunà cù i LNP. I so scuperti anu ancu dimustratu l'impurtanza di u colesterolu in u trasportu subcellulare di LNPs trasportu mRNA. Inoltre, anu evidenziatu a necessità per una megliu comprensione di a cumpusizioni di a superficia di queste nanoparticelle lipidiche è e proprietà strutturali è e so cumunicazioni subcellulari, chì permettenu strategie per rinfurzà a fuga endosomale.1.

Per più dettagli, visitate u paper, chì hè una fonte interamente aperta da a natura di cumunicazione.

Da vede:

  1. Patel, S., Ashwanikumar, N., Robinson, E., Xia, Y., Mihai, C., Griffith, JP, Hou, S., Esposito, AA, Ketova, T., Welsher, K. è Joyal, JL, 2020. L'analogi di colesterolu naturali in i nanoparticuli di lipidi induce forma polimorfica è aumentanu a consegna intracellulare di mRNA. Cumunicazioni di natura11(1), pp.1-13.

1 cumentu

  • Muchas grazie. ? Cumu puedo iniziu a sessione?

    bcndeplmez

Lascia un cumentu

Nota, i cumenti si deve esse appruvatu prima ch'elli sò publicati